Monday 25 June 2012

ڪ Ə♏PƲ T αƓα ƪƝ (╥﹏╥)


Sabar jelah jemah kau degil sangat kan ?
taknak dengar kata ibu kan ?
ini lah makan nya wahai Nurul Adila
semput , batuk batuk , tekak gatal ahh merenyam !
ibu asyik perli je ibu kata macam nie , ehem ehem
" haa dekat dalam ice box tu banyak air batu "
" pergilah mandi , kan akak suka mandi malam "
ibu   (╥﹏╥) sampai hati kata macamtu .
lepastu ibu masuk bilik bagi pil semput
ubat batuk aku terus tidur
tapi tak dapat tidur :'(
dapat tidur kejap je terbangun
aku mimpi min dengan chak :O
gila ahh takmasal boleh mimpi ngeri haha
 dalam mimpi tu aku duduk atas kerusi
sebaris dengan min and chak .
just nampak dari tepi .
aku taktengok muka min and chak 
aku just dengar suara mereka
and tengok dari tepi je .
takpaham betul aku dengan mimpi nie -.-
 biakan jelah mimpi mainan tidur
* saja je nak think POSITIVE :')
bila baring nafas hujung hidung
bila duduk okay je , batuk pun tak .
cepat lah baik , esok nak kerja
tak kan nak MC lagi , kesian makcik
kat office sorang sorang dah lah takreti nak buat job sangat
haha propa ke apa aku nie ? :'D
wahai tekak ku yang comel lagi merdu haha geli
cepat baik ye , wahai kahak sekalian keluarlah
kau tolong jgn menyemak dalam tekak aku -..-
dah taklarat , minta nafas CPR pleaseeeeeeeeee
k selamat beradu dan hanya aku cinta kau seorang 
eh ? haha mabuk ke apa ? assalamualaikum .